Naszyjnik boho błękitno czerwony z chwostem

Mój sposób pracy jest dość specyficzny. Jak zaczynam coś tworzyć to w ciągu jednego dnia wykonam kilka rzeczy, a jak mam przestój to nawet przez dwa tygodnie. 
Kiedy robiłam ostatnią bransoletkę to wykonałam jeszcze naszyjnik. Inspirację do niego znalazłam na Pinterest, gdzie był podobny w tych samych kolorach, ale bez złota i na sznurku do makramy. 
Połączenie tych kolorów jest dość kontrowersyjne i raczej kojarzy się z krajami latynoskimi, przynajmniej ja patrząc na takie połączenie mam na myśli Meksyk i kolory, które tam panują. Nie każdy lubi takie połączenie kolorystyczne, ale wiosną czy latem można sobie pozwolić na więcej.

Do wykonania naszyjnika użyłam:
* koralików akrylowych w kolorze jasny morski - szt. 70
* złotych kulek przekładkowych
* chwost wykonany własnoręcznie z muliny Ariadna
* metalowa czerwona róża
* gumka jubilerska
* elementy wykończeniowe: zapięcie, kółeczka, zaciski

Tak prezentuje się moja wersja:
Zdjęcia nie są retuszowane


















Chciałam, aby zawieszką nie był banalny chwost, ale by się czymś wyróżniał. Stąd pomysł na metalową czerwoną różę, która idealnie kolorystycznie pasuje do muliny.








































W kolejnym poście pokażę Wam naszyjnik z akrylowych koralików w kolorze ecru.

Komentarze

  1. Przepraszam za tą przerwę miedzy ostatnim zdjęciem a zdaniem, ale nie potrafię dojść z tym do ładu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny naszyjnik ,robisz cudne rzeczy ,masz talent .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów, idealne na lato. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystyka. Na lato będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie kolorów - bardzo energetyczne. Osobiście uwielbiam mocne połączenia, takie które się wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z trendów na nadchodzący sezon wynika, że takie naszyjniki będą modne. A to znaczy, że wyprzedziłaś trendy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz już wiem do czego można te metalowe róże użyć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam