Złoto-zielona bransoletka na gumce


Bransoletki i na gumkę należą do tych najprostszych w wykonaniu. Dlatego kolejna z nich zrobiłam pomiędzy innymi zajęciami.

Oto co powstało...



Materiały:
* koraliki Galaxy™ w kolorze złoto-zielonym 22 szt.
* koraliki Cosmic™ w kolorze czarno-zielonym 2 szt. 
* gumka jubilerska elastoma
* kółeczka montażowe złote 2szt. 
* zawieszka kokardka



Najpierw odłożyłam odpowiednią ilość koralików i zaliczyłam który z kolorów będzie w jakiej konfiguracji. Następnie zaczęłam je nawlekać na elastomę a supełek zabezpieczyłam kroplą kleju. Na końcu dodaję ozdoby w zależności od tego jaka zawieszka pasuje bardziej do kolorów bransoletki. 
Wielkość bransoletki pasuje na moją rękę, która na około 16 cm w obwodzie. 



Oto co powstało:






I jak Wam się podoba? 

Komentarze

  1. Łał, jest piękna. Aż trudno uwierzyć, że własnoręcznie można zrobić takie cuda. Mega!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza bransoletka! Swietne kolory. Uwielbiam projekty i biżuterię diy. Super kochana, buziaki.

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki fajne, ale posty ci sie rozjeżdżają i trzy zdjęcia to nie za mało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie rozjechało a jeśli to poprawiam. Zdjęć jest więcej, widocznie nie wszystkie ci sie wyświetliły.

      Usuń
  4. Koraliki sa fajne 🌷

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam