Komplet inspirowany w kolorze błękitu

Długo zbierałam się do dokończenia naszyjnika, choć już dawno miała wersję "demo". Jednak skończenie go rozciągnęło się w czasie. Potrzebowałam motywacji i dodatkowej inspiracji. 
Od końca maja do połowy czerwca poszukiwałam, aż w końcu z wersji "demo" powstała wersja ostateczna. 
Cały komplet był inspirowany ulubionym kolorem osoby, która zamówiła zestaw. Jednak główną inspiracją tutaj były paznokcie w kolorze błękitu...
Oczywiście to nie przypadkowa inspiracja a pochodząca od konkretnej osoby.

  

 



Nie napisze jednak konkretnie do kogo przedstawia powyższe zdjęcie (być może niektórzy się domyślą sami). O tej osobie wspomniałam już przy okazji pierwszego postu o biżuterii na tym blogu. 

Komplet powstał z koralików Galaxy. 

Bransoletka:
Do jej wykonania użyłam koralików Galaxy w kolorze błękitu - rozmiar 10 mm a także zawieszek złoto-błękitnych piórek. Całość jest na elastomie. Więcej o niej TUTAJ.


To było punktem wyjściowym pod naszyjnik... 
Długo zastanawiałam się jaki powinien być naszyjnik, żeby nie był to zwykły sznur koralików... 
I tu z pomocą przyszedł mi filmik Qrkoko, którym się po części zainspirowałam co do formy naszyjnika. Oczywiście nie jest identyczny, bo wykonałam tylko pierwszą część i dodałam zawieszki.


Naszyjnik:
Do jego wykonania użyłam koralików Galaxy w dwóch rozmiarach: 10 mm oraz 8 mm w kolorze błękitu oraz żyłki jubilerskiej 0,5 mm średnicy a także elementów wykończeniowych tzn. zacisków, kółeczek i zapięcia w kolorze złota.







Niestety z planowanego pierścionka nic nie wyszło, ponieważ bazy w kolorze złota nie ma w sklepie gdzie kupuję materiały, tylko srebrna jest dostępna.

Kolczyki, które zrobiłam pasują jedynie kolorem do całości, za to nie maja elementu łączącego je z kompletem.
Niestety nie miałam już na to pomysłu. Choć jeszcze mogę coś wykrzesać..

Kolczyki zrobione na szybko wyglądają tak...



Wykonałam je na bazie sztyftów w kolorze złotym w które wkleiłam kryształki z żywicy oraz  dołączyłam błękitne chwosty. Elementem łączącym mógłby być koralik na szpilce jubilerskiej, niestety złotych szpilek nie posiadam. 

Pytanie na koniec: Czy wiecie do kogo należą dłonie zaprezentowane na pierwszym zdjęciu? Piszcie w komentarzach. ;) 


Komentarze

  1. Te ręce rozpoznam zawsze i wszędzie a ten kolor o którym tu mowa stał się odpowiedzią na pytanie: What color is your life ? To właśnie te paznokcie i pierścionek sprawiły że jest to teraz mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten komplet zwłaszcza bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet ma przepiękny kolor i bardzo efektownie wygląda z bransoletka a inspiracja też jest niczego sobie ��
    To może teraz w czarnym pod kolor paznokci. ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czarnym matowym? Może się skuszę choć teraz chodzi mi po głowie inspiracja tytułem piosenki też dotyczącej w/w. Oczywiście praca na krośnie.

      Usuń
  5. Ładne pazurki w moim ulubionym kolorze a komplet wyszedł jeszcze piękniejszy. Chętnie bym taki sama nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, ciekawe jak wygladalby w żółtym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go! Inspiracja najlepsza z możliwych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest super - piękny błękit kompletu. Paznokcie co prawda różnią się odcieniem ale także są ładne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam