Błękitna bransoletka na gumce z piórkiem

Tym razem nadszedł czas na bransoletkę utrzymaną w podobnej kolorystyce. Jak zawsze korzystałam z materiałów zakupionych na Pasart. 


Do jej użycia wykorzystałam:
* błękitne koraliki 12mm Galaxy™
* elastoma
* kółeczka montażowe w kolorze gold
* zawieszka błękitne piórko 2szt.

Bransoletkę wykonałam jakiś czas temu. Oczywiście robiłam według schematu - najpierw koraliki, których ilość dobrałam do szerokości własnej ręki, nawlekałam je na elastomę, po czym zrobiłam kilka supełków i zabezpieczyłam klejem gumkę.
Praca musiała wyschnąć. Początkowo nie miałam pomysłu co dalej z nią zrobić ale jak zobaczyłam zawieszki to zdecydowałam, że tylko one mogą zdobić bransoletkę. Kolorystyka dopasowała się idealnie i tak powstała kolejna praca.


Komentarze

  1. śliczna bransoletka, zawieszka idealnie się komponuje z koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, mój ulubiony, pięknie razem to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam