Bransoletka czerwona ze złotymi elementami inspirowana muzyką

Pierwszą bransoletką jaką zrobiłam po moim powrocie była w kolorze czerwono złotym. 

Zainspirowana była tym, że na jednej z grup fanowskich pewnego wokalisty pojawiło się głosowanie na kolory kojarzące się z nim. Wygrało zestawienie czerwień - złoto. Oczywiście początkowo koncepcja fandomów (przepraszam, ale nie znoszę tego słówka) była inna, bo chodziło o wstążki. To ja zawsze idąca pod prąd przedstawiłam własną interpretacje tego tematu z elementami, które są niby zwykłe bo na co dzień są w każdym ubraniu, to jednocześnie są niebanalne jako element biżuterii. 
Tak powstała bransoletka z guzikami.

 
 
 
 Wykonałam ją ze sznurka w kolorze czerwieni. Jako element w kolorze złotym posłużył mi metalowy guzik a drugi, który może również nawiązywać do guzików ze znanego stroju wokalisty doczepiłam jako zawieszkę. 

Bransoletka ma rozmiar uniwersalny, dzięki czemu pasuje na każdą rękę. Nawiązuje do tematu - kolorów kojarzących się z wokalistą - jednocześnie go interpretując po swojemu.

***

A tutaj mamy inną wersję tematu czerwono - złota. Wykonana z tego samego sznurka z elementem złotym z sutaszu. W pierwszej wersji wyglądała nieco inaczej, tzn. kolor złoty był przewiązany tak samo jak czerwień.

 
  

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam