Bransoletka z koralików Galaxy z chwostem i zawieszką

Następnym etapem w jakim wykorzystałam zamówione wcześniej w PasArt koraliki było zrobienie bransoletki na gumce.

Do jej wykonania użyłam:

* koralików Galaxy w rozmiarze 5mm
* niebieskiego chwostu 4mm
* zawieszki Love
* dwóch kółeczek w kolorze złotym 6mm
* gumki jubilerskiej

Podczas robienia nie przemyślałam jednego - supeł kończący, nie zmieścił się w otworach koralików i nie mogłam go schować. Jednak dzięki umieszczeniu zawieszki w tym miejscu nieco ukryłam niepotrzebną ozdobę. 



Zdjęcia zostały zmienione. Wykonałam je Nikon3300.

Komentarze

  1. Super bransoletka. A można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma rzeczy niemożliwych. Rozważam zajęcie się sprzedażą na poważnie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam