Bransoletki minimalistyczne z zawieszką

Minimalizm sprawdza się praktycznie zawsze dlatego jako "przerywnik" w międzyczasie tworzenia bransoletek na gumce zrobiłam na szybko dwie inne.

Bransoletki są minimalistyczne, ale w wyrazistych kolorach - neonowa zieleń i neonowy żółty.






























Pierwsza z nich neonowa zielona powstała ze sznurka woskowanego, podwójnego. Jako zawieszkę wybrałam arbuza a na wykończenie - zapięcie i kółeczka - wybrałam elementy w kolorze złotym.







































Druga powstała z rzemienia ekologicznego w kolorze neonowy żółty a jako zawieszkę wybrałam banana a na wykończenie wybrałam elementy w kolorze srebrnym.


























Nie jest to może szczyt wykwintności ale taki mały przerywnik od koralików. Być może znajdą się wielbicielki stylu minimalistycznego.

Mnie osobiście bardziej podoba się ta z arbuzem a Wam, która przypadła do gustu - podzielcie się w komentarzach opinią.

Komentarze

  1. Bardziej podoba mi się ta zielona z arbuzikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego w poście są takie duże przerwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak edytuje post to widzę wszystko normalnie, dopiero po opublikowaniu robią sie takie przerwy i nie wiem z czego to wynika.

      Usuń
  3. Na lato pasują 🌷

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam