Bransoletka ze sznurka

Dziś napiszę o nieco innej formie tworzenia biżuterii - ze sznurków. Wbrew pierwszym skojarzeniom wcale nie chodzi o sutasz.
W kopalni inspiracji i pomysłów czyli na Pinterest znalazłam zdjęcie na którym była pokazana nie tylko bransoletka ale i naszyjnik wykonany ze skręcanego ozdobnego sznurka.
Ta forma przypadła mi do gustu na tyle, że postanowiłam spróbować wykonać własną wersję.

Czego użyłam?

* sznurek pleciony satynowy z silnym połyskiem w kolorze czerwonym oraz w kolorze różowym około 17 cm - na moją rękę pasuje, ale na standardową lepiej uwzględnić 18 do 20 cm z każdego koloru

* końcówek do wklejania

* kółeczek montażowych

* karabińczyka 14mm


Sznurki złożyłam na pół kładąc jeden po drugim tak, żeby pętle były skierowane ku sobie. Następnie przełożyłam te pętle przez siebie robiąc tzw. węzeł płaski.

Tak wygląda efekt końcowy:













Komentarze

  1. Świetna bransoletka i piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie połączenie kolorów. Niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, inspirowałam się sukienką jednej ze znanych osób.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam