Bransoletka pleciona na dysku

Ze zniecierpliwieniem czekałam na kolejną przesyłkę, którą zamówiłam ponieważ była w niej rzecz specjalna - dysk Kumihimo.
Opis wykonania bransoletki znalazłam na blogu PasArt i od razu wzięłam się do pracy. Poszło szybciej niż przypuszczałam.

Do jej wykonania użyłam:

* sznurków sutasz w odcieniu zieleni
* chwostu w kolorze butelkowej zieleni
* końcówek do wklejania
* elementów montażowych - kółeczek i zapięcia, krawatki









A co sądzicie o takim połączeniu? Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze

  1. Przepiekny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jakby wyglądała taka bransoletka w kolorach błękitu i niebieskiego? Zrobiłaś kiedyś taką czy dopiero zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletkę inspirowaną morzem biało-granatową z zawieszką sterem wykonałam już dawno na kumihimo. Post wstawię tylko obrobię fotki.

      Usuń
  3. Ta najładniejsza 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam