Czerwony kołnierzyk z filcu

Pośród różnych bransoletek i stylów dawno nie robiłam tego co mnie zainspirowało w moim hobby. Tym razem postanowiłam zrobić kołnierzyk z filcu ale nie z samymi guzikami tylko z innymi ozdobnymi elementami.
Kolor był dobrany do guzików, które 'wypatrzyłam' w sobotę. I to one miały znaleźć się w centrum mojej pracy. Najpierw tradycyjnie ułożyłam na wyciętym wcześniej kształcie filcowego kołnierzyka elementy ozdobne. Po czym mogłam zabrać się do pracy. 

Do wykonania tej pracy użyłam:

* guzików w kształcie serc w kolorze czerwonym (z recyklingu)
* pomponów z PasArt - 2 szt.
* metalowych różyczek z PasArt
* koralików brokatowych z PasArt 2 szt
* wstążki aksamitnej
* drobnych koralików
* kwadratowe guziki 2 szt.



Guziki oczywiście przyszyłam nitką w kolorze dobranym do całości. Myślałam, że największym problemem dla mnie będzie umocowanie metalowych różyczek ale i z tym sobie poradziłam wszywając wewnątrz nich drobne koraliki. Przy pomponach musiałam użyć grubszej igły, aby móc trafić w środek i przymocować je do filcu. 

Koraliki pokryte brokatem także przyszyłam do tkaniny. Jedynym elementem jaki był klejony to wstążka aksamitna. Przedostatnim elementem były kwadratowe guziki umiejscowione pod pomponami. 








Praca powstała po godzinie 3 nad ranem ale tylko dlatego, że dopiero po północy się za nią zabrałam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam