Naszyjnik z filcu z guzikami w odcieniach zieleni

W tym poście chcę Wam pokazać jak można wykorzystać stare guziki. To one były moją inspiracją do powrotu, do mojego hobby jakim jest tworzenie. 
Nie raz pewnie zastanawialiście się co zrobić z guzikami w ilości dwóch lub trzech sztuk, które trudno wykorzystać do jakiegoś stroju. Ja nie wyrzucam tylko zrobiłam (jak na razie to drugi) naszyjnik. Nie jest to typowy naszyjnik dla osoby nie chcącej się wyróżniać - jest to coś co pozwoli Ci się pokazać w tłumie z innej strony, nieszablonowej. Oryginalność pozwala wyjść z szuflady - jednak jest czymś co bardzo przeszkadza ludziom przyzwyczajonym do codzienności i nie wychodzącym przed szereg, takich który asekuracyjnie siedzą w szufladzie dnia codziennego. 

O szufladzie nie piszę bez przyczyny... Uwielbiam wszystko co nie jest jednoznaczne, co nie jest jednobarwne, coś co pozwala się wyróżnić z szarości. Uwielbiam też takich ludzi - to może też tłumaczy moje zamiłowania muzyczne do dwóch facetów o imieniu zaczynającym się na M. którzy byli i są (jeden z nich niestety odszedł) nietuzinkowi. Pora zakończyć tę dygresję i skupić się na temacie postu...

Do wykonania tego naszyjnika użyłam:

* cienkiego filcu w kolorze butelkowej zieleni
* wstążki w kolorze jasnozielonym 
* guzików w różnych odcieniach zieleni
* sznurka sutasz

Oto co powstało...










Jak Wam się podoba takie połączenie?

Komentarze

  1. Bardzo pomysłowe połączenie stylów i fajne wykorzystanie guzików.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosiłabym...i w nosie, że ludzie by się patrzyli. Naszyjnik jest świetny, bardzo oryginalny i na pewno nie ma drugiego takiego samego nigdzie. O to chodzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam