Kolczyki z haftem koralikowym

Miesiąc temu postanowiłam spróbować z techniką, która do tej pory była dla mnie obca. To haft koralikowy. Wcześniej oczywiście podejmowałam próby ale nic z nich dobrego nie wychodziło. Teraz postanowiłam spróbować z pomocą filmiku instruktażowego. Kolczyki tym razem wykonałam dla siebie bo to była pierwsza próba. 

Do wykonania kolczyków użyłam:

* koralików TOHO 11 w kolorze czerwonym
* koralików TOHO 15 w kolorze czerwonym
* kaboszonów okrągłych 12 z motywem róży
* wkrętów srebrnych
* diamencików z żywicy w kolorze czerwonym
* długich chwostów w kolorze czerwieni
* filc
* ekoskóra 


Oto efekt:












Komentarze

  1. Piękne wyszły te kolczyki. Jak na pierwszy raz to wyglądają na równe i starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się aby wyglądało jak najlepiej, jednak druga próba już nie wyszła kompletnie.

      Usuń
  2. Kocham kolor czerwony i chciałabym takie kolczyki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz to całkiem nieźle wyszło 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam