Czerwone kolczyki sutasz z kaboszonem i kwiatem

Tworzyć biżuterię próbuje przy wykorzystaniu różnych technik. Pierwsze efekty bywają różne ale warto próbować i doskonalić technikę. 
Potrzebowałam czegoś oryginalnego do stylizacji na koncert w którym brałam udział (13 października 2018) w Bydgoszczy. Stylizacja była "total look" w kolorze czerwieni i kolczyki miały być także dobrane pod nią. W poprzednim poście pokazałam kolczyki z haftem, które tworzyłam równocześnie z tymi które pokażę Wam tutaj.

Drugie kolczyki jakie zrobiłam to kaboszon obszyty sutaszem z kwiatem. 

Do wykonania kolczyków użyłam:

* sznurków sutasz w kolorze czerwieni
* kaboszonów z różami
* bigli
* kwiatów z tkaniny
* filc
* nić monofilowa
* baranki

Oczywiście jeden z kolczyków nie jest tak perfekcyjny jak drugi. Jeszcze nie wyszło mi tak idealnie, żeby oba były idealne ale będę dalej doskonalić warsztat.














Będzie miło jeśli zostawisz komentarz.

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem, te kolczyki są piekne. Chyba najbardziej mi się podobają ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To jedne z kolczyków, które w moim własnym rankingu są na drugim miejscu pod względem wyglądu. Pierwsze są zielone, mój pierwszy sutasz z kursu.

      Usuń
  2. Kolczyki mimo iż są małe to pięknie wyglądają. Z frędzlami nie byłby takie fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwosty byłyby za długie dlatego wykorzystałam je do kolczyków z koralikami.

      Usuń
  3. Piękne sa, nosilabym 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam