Kołnierzyk z haftem

Jak wspomniałam we wczorajszym poście próbuję różnych technik hand made, dlatego też i tym razem zrobiłam pierwszą przymiarkę do czegoś nowego. Był to haft koralikowy. Z racji tego, że to miała być próba to nie chciałam używać koralików, dlatego użyłam tych o nieregularnych kształtach. 
Z filcu zazwyczaj robię kołnierzyki z guzikami ale tym razem na środku postanowiłam zrobić haft. W zamyśle był to księżyc a jaśniejsza część miła symbolizować, że nie jest to pełnia. Większe koraliki to plamy, które czasem widzimy z Ziemi.
W zamyśle miałam także wykonanie gwiazd ale tu wizja uległa zmianie i zamiast * powstały punkciki w postaci większych koralików. Do wiązania nie miałam tasiemki satynowej a aksamitna nie pasowała kolorystycznie bo była za jaskrawa dlatego też wybrałam skręcany sznurek. Oczywiście musiałam poczekać aż wyschnie klej w końcówkach ze stali tak abym mogła bez obawy uszkodzenia przyszyć sznurki do filcu. Po doszyciu aby zakryć ślad po nitce nylonowej dołączyłam brokatowy koralik. 

Do wykonania pracy użyłam:

* filcu w kolorze żółtym z PasArt
* koralików drobnych w dwóch kolorach
* koralików brokatowych szt. 2 z PasArt
* nici nylonowej
* skręcanego sznurka z PasArt

Tak wygląda efekt końcowy:

Zapraszam także do obserwowania instagrama: TUTAJ

Komentarze

  1. Świetnie. Coraz bardziej podobają mi się twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce bransoletkę, napisze na maila lub fb.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakby cały taki zrobić? Zrobisz kiedyś?!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam