Bransoletka Cosmic z zegarem i chwostem

Zieleń to jeden z dwóch moich ulubionych kolorów, dlatego też postanowiłam to wykorzystać do zrobienia bransoletki. Materiały zakupiłam w PasArt. Koraliki są na tyle ciekawe gdyż są dwukolorowe (do wyboru było kilka opcji i rozmiarów). Oprócz tradycyjnej bransoletki umieściłam chwost w kolorze butelkowej zieleni oraz zawieszkę - zegar z obrazu "Trwałość pamięci" Salvadora Dali (jednego z dwóch moich ulubionych malarzy. Drugim jest Vincent van Gogh). Do bransoletki postanowiłam zrobić też proste kolczyki z tych samych koralików i chwostu, który 'zamknęłam' w końcówce metalowej w kolorze srebrnym. Bransoletka będzie pasować na nadgarstek wielkości 17-18 (na mój 16 cm jest troszkę za duża)

Do wykonania bransoletki użyłam:
* koralików Cosmic 8mm
* elastomy
* zawieszki zegara
* chwostu
* kółeczek montażowych złotych



W kolejnym poście zobaczycie kolczyki z powyższej fotki.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam