Proste kolczyki z chwostem

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z hand made to powinnaś zacząć od czegoś prostego i stopniowo przechodzić na wyższe poziomy. Dlatego w tym poście zaproponuje kolczyki, które nie wymagają zaangażowania ani czasu ani wysiłku, są proste i łatwe do wykonania.
W moim mieście w Akademii Twórczości odbywał się kurs biżuterii na którym się pojawiłam. Był to kurs dla początkujących, którzy dopiero zaczynają, dlatego zaczęliśmy od technik prostych. Co prawda przedstawione na zdjęciach kolczyki pierwotnie tak nie wyglądały ponieważ była to tylko kulka z niebieskiego koralika (mocno robocze zdjęcie wstawiłam na końcu postu). U mnie zawsze koncepcja końcowa ulega zmianie i tak było też w tym przypadku. Po powrocie do domu zajrzałam do swoich zasobów gdzie miałam granatowe chwosty idealnie wpisujące się w kolorystykę.

Oto co powstało:





Tak wyglądały na początku:

Niestety nie wiem co to za koraliki ale wiem, że są bardzo nietrwałe ponieważ bardzo szybko z bransoletki zaczęło odpadać pokrycie i niestety byłam zmuszona ją wywalić (kurs był w listopadzie 2018)


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam