Książki w których znajdziemy biżuteryjne wsparcie

Czy tworząc biżuterię zastanawiałyście się skąd wziąć pomysł? Źródeł inspiracji jest wiele, nie tylko te wirtualne czy otaczające nas codziennie ale również mamy literaturę.
Na rynku jest kilka wydawnictw książkowych z których możemy zaczerpnąć nie tylko inspiracje ale przede wszystkim wiedzę.
W tym poście pokażę Was co posiadam w swojej biblioteczce. Zacznę od książek ale w jednym z następnych postów wspomnę też o gazetach. 

To zaczynamy ;)

Pierwszą z książek którą Wam pokażę jest: 


Tutaj znajdziemy sploty makramowe wraz z instrukcją wykonania i ilustracjami. Korzystałam z niej przy wykonaniu bransoletki z makramy z hematytami.



Następną książką z mojej półki jest:

 Tutaj również mamy schematy rysunkowe i zdjęcia wraz z opisem wykonania.


 Jeszcze nie miałam okazji z niej korzystać w praktyce bo do tej pory uważałam, że brick jest trudny.

Następną książką jest:

Również z niej korzystałam przy okazji wykonywania pierwszej bransoletki z makramy


Innymi książkami z których nie korzystałam w praktyce a raczej zakupiłam jako inspirację, ciekawostkę są:

 Tutaj możemy znaleźć garść praktycznych informacji.



Kolejnym wydawnictwem do którego można zajrzeć jest:

 Znajdziemy tutaj opis koralików

 A także elementów niezbędnych do tworzenia biżuterii

Książka zawiera opisy oraz praktyczny słowniczek pojęć



Z koralików możemy także wykonać figurki i kształty o czym można przekonać się w tej książce:


Ostatnią książką, którą zakupiłam dość dawno jest ta:


 Również w niej znajdziemy instrukcje wykonania danego wzoru a na końcu mamy objaśnienia wraz z opisami dotyczące m.in. ściegów.

A u Was co znajduje się w bibliotece? Dajcie znać w komentarzu. 

Komentarze

  1. Wszystkie gdzie są tutoriale jest dobre. Tych ksiazek nie znam ale może do jakiejś zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto mieć coś na półce bo nie wiadomo co nas zainspiruje do tworzenia.

      Usuń
  2. A post o gazetach? 😕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam