Zmiana image'u

Szukając inspiracji, przeglądając YT natrafiłam na pewne filmiki, w których treści pokazana była metamorfoza...
Długo myślałam nad tym czy zrobić coś podobnego aż znalazłam odpowiedni moment. Miałam materiały w domu ale nie miałam głównego "bohatera", dlatego też poszłam do sklepu.
Za 4 zł udało mi się kupić lalkę Barbie, którą postanowiłam zmienić niczym na wspomnianych wyżej filmikach. Oczywiście nie umiem jeszcze zmieniać wyglądu twarzy (makijażu) więc zaczęłam od rzeczy prostych czyli włosów. 
Cała metamorfoza zajęła mi trzy dni - zdjęcie głowy (to był koszmar gdyż wewnątrz jest kołek blokujący[sic!] czego w innych modelach Barbie nie ma), następnie obcięcie włosów i usunięcie ich wraz z klejem z środka głowy, w końcu docięcie nowych włosów i przygotowanie ich a na końcu doczepianie. Praca to żmudna, męcząca bo lalka niby mała ale włosów mało nie było.
Podczas pracy oczywiście zrobiłam kilka zdjęć by móc zobrazować jak to wyglądało (możecie to zobaczyć poniżej.












Poza włosami zrobiłam na szybko ubranie z resztek tkanin, nie wyszło ono idealnie ponieważ ciągle się uczę szyć. 
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie

Komentarze

  1. Po metamorfozie wygląda znacznie lepiej niż przed.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam