Kwiatowa kolekcja drewnianych skrzyneczek

Skrzyneczkę kupiłam w tym samym czasie co koszulki - była drewniana, bez ozdób - surowa. Postanowiłam ją ozdobić motywem wiosennym, najlepiej kwiatowym ale nic mi nie pasowało z serwetek jakie posiadam, dlatego też użyłam maków. Wzór umieściłam wewnątrz jak i po bokach skrzyneczki. Całość zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem do drewna. To co było potrzebne do wykonania: 

* skrzyneczka drewniana (wyszlifowana papierem ściernym o drobnych ziarnach)

* farba akrylowa w kolorze białym - kilka warstw (wytapowane gąbką)

* serwetki + klej

* lakier nawierzchniowy do drewna



Kolejne dwie kupiłam kilka dni później są mniejsze o 2 cm od tej pierwszej, mają po 20 cm długości. Te dwie także ozdobiłam motywem kwiatowym.  Pierwsza z nich ma motyw kwiatowy wiosenny - z bratkami a druga to pełnia lata - słoneczniki.

* dwie skrzyneczki o długości 20 cm

* tutaj dodatkowo użyłam farby akrylowej żółtej oraz akrylowej przeźroczystej z brokatem holograficznym

A jak to się robi? Po wyszlifowaniu drewna, nakładamy farbę, po wyschnięciu przygotowany wzór serwetki naklejamy na powierzchnię a na końcu zabezpieczamy lakierem. 












Skrzyneczki są dostępne :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam