Koszulka z haftem muzycznym

Kolejny z moich projektów dotyczył haftu ręcznego. Miała być to koszulka z napisem inspirowanym muzyką a dokładniej tytułem pewnej piosenki i wyhaftowaniem tylko inicjałów autora.

Koszulka bawełniana biała i jeden z haftów idealnie sprawdzający się przy napisach czyli łańcuszek. 

Na początek oczywiście projekt uzgodniłam z klientką i po jej akceptacji, stworzyłam szablon. Następnym krokiem było przeniesienie na tkaninę wzoru, zaczepienie tamborka i rozpoczęcie pracy.

Po wykonanym zadaniu przepłukałam w zimnej wodzie koszulkę by pozbyć się ewentualnych nitek (choć i tak pracowałam w rękawiczkach). Zapakowałam, dołączając list i posłałam w świat.

Oto jak prezentuje się efekt końcowy (co prawda przed prasowaniem) 😊










Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam