Makramowy komplet biżuterii z muszelkami

W kolejnym poście pokażę Wam zestaw biżuterii. Nie jest to może nic wyszukanego ale jako codzienne ozdoby pasuje. Stworzyłam ją jeszcze zanim pojawiło się astronomiczne lato, do którego wtedy było trochę czasu bo nawet porządnej wiosny jeszcze nie uświadczyliśmy, to ten komplet przypominał wakacje.
Makramowy zestaw biżuterii gdzie mamy naszyjnik, który możemy nosić na dwa sposoby: jako chocker oraz normalny naszyjnik. Dłuższy sznurek oraz zapięcie makramowe to umożliwia. 

Kolejną częścią zestawu jest bransoletka, wykonana podobnie jak naszyjnik.
Ciekawostką jest to, że mamy tutaj można powiedzieć upcycling, ponieważ muszelki kupiłam wiele lat temu (przy mojej pierwszej zabawie z rękodziełem), przeleżały w woreczku, pudełku i szufladzie (oczywiście nie będąc używane) by teraz nastał ich czas. 

Oto co mi powstało:
Dwa sposoby noszenia (mogliście już zobaczyć na instagramie).






Jak wam się podoba?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam