Długie naszyjniki makramowe

Czas płynie szybko i zorientowałam się, ze trochę zaniedbałam bloga :( Ale już się poprawiam i przynoszę nowy post, o naszyjnikach.

Jak wiecie bądź nie, oglądając jakiekolwiek kursy w sieci, inspiruję się nimi ale nie odwzorowuje 1:1. Tym razem było podobnie - kursem dotyczącym naszyjnika wykonanego techniką makramy zainspirowałam się do stworzenia dwóch wersji kolorystycznych. 
Wykonanie nie jest skomplikowane bo jest to podstawowy splot makramy.
Instrukcja pochodzi z bloga PasArt - tutaj mamy inne wykończenie niż u mnie.


Do wykonania naszyjnika użyłam:

* sznurka do makramy o średnicy 0,8 mm w kolorze ciemnej czerwieni oraz drugi w kolorze kobaltu

* różnej wielkości i struktury koralików szklanych i powlekanych, które miałam na stanie (zamówione kiedyś na PasArt)


Wersja nr 1:




Wersja nr 2: 




Która wersja lepsza? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam