Ubrania dla Barbie - konkurs

 We wrześniu brałam udział w konkursie na stylizację dla lalki Barbie, gdzie można było wygrać manekin a za II miejsce komplet 5 lalek Fashionistas. "Tradycyjnie" nie udało się ale przy tej okazji zrobiłam minisesję foto z kilkoma lalkami, które posiadam i które mają na sobie wykonane przeze mnie ubiory (oczywiście z recyklingu).

Na zdjęciach widzicie lalkę, której wcześniej zmieniałam wygląd. Jest ona w błękitnej sukni z rozciągliwej tkaniny, z tyłu jest tiulowy tren. Nad nią jest lalka (także po metamorfozie) w sukience wykonanej z szerokiej wstążki. Kolejną jest lalka z lat '90 - tych (kupiona za 5 zł na targu kolekcjonerów) w bluzce z kokardą z 'normalnej' bluzki oraz spódnicą z tiulu. 

Następną jest lalka plus size w sukience z żółtego aksamitu - wykonanej z bluzki a w tle widzimy pierwszą Barbie, którą kupiłam jak byłam dorosła (obiecałam sobie w dzieciństwie) w sukni z zielonego aksamitu. Wraz z nią stoi Michael Jackson w marynarce wykonanej także przeze mnie (zainspirowałam się marynarką z występu z Dianą Ross).




Jaka jest Wasza opinia? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam